Fyra dagar sedan. Fortfarande osannolikt.

Det är fyra dagar sedan Alexandra avled i en bilolycka. Jag ska bara klargöra att jag inte kände henne. Men man känner ändå för att en sådan ung dör, men även för föräldrarna och de runt omkring. Jag skulle gärna vilja bilda en förening för de utsatta men även de andra. Det är många som blir drabbade. Föräldrar som mister sin dotter/son, och egentligen hade de inte behövt hända. Hur kommer föräldrarna kunna fortsätta? Ungdomarna, föraren i bilen som körde, hur kan man leva med sig själv. Jag själv hade inte klarat det, om jag inte visste att min familj ställer upp, som jag vet att de hade gjort. Familjen är väldigt viktig. Hoppas att allt reder ut sig.

För varje kommentar som görs här är till minne för Alexandra , men även andra som mister livet i trafiken varje dag, varje sekund.

Hampus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0