Växjö Universitet - en vacker miljö!

Då var en tre-årig utbildning igång på allvar. Det är ingen som helst tvekan om att Växjö är en underbar stad, men universitet är en romersk katedral. Ljuvlig.
Jag har inte skrivit på mycket länge, förutom det i skolan som måste göras - varför? Jo, jag håller på att tänka. Det låter överskattat att tänka, men i en sådan här situation så är det nog bäst. I slutet var jag väldigt trött på att skriva, eller hade jag skrivkramp. Bill och hans äventyr får vänta ett tag till, försöker få insperation av universitet och miljön jag lever i. Jag själv håller på att förändras. Nu efteråt känner jag en lättnad över mitt beslut att flytta upp hit, inte av att jag hatar någon i min närhet, tvärtom, jag saknar min familj, utan för att hitta min själ tillbaka, den som ville bli något. Ingen visste om det här - jag lovade på självaste nyårsafton att ändra min livsstil och våga ta steget ut i det verkliga livet. Bill och hans äventyr kommer snart att få fart igen och då ska ni få en extraordinär historia som inegn har sett innan, eller i alla fall jag själv.

Nu måste jag sluta.

Ha det bra

Hampus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0