En markandsförings dag tillända

Hej allihop!

Jag vill tacka alla för sitt stöd. Och tack alla dem som köpt boken. Uppföljaren är på gång och den börjar ta form. 18 kapitel och 60 sidor. Idag har jag varit inne i centrum på stadsbiblioteket och lämnat en bok och en affisch. Ibland undrar jag varför jag håller på. Men då dyker tanken upp att bli läst av fler och ha en bredd på sina läsare. Det är det jag kämpar för, inget annat. Och såklart också all uppmärksamhet, jag skulle ljuga omm jag sa att jag inte brydde mig. Innerst inne vill ju alla synas.

När jag hade gjort mina ärenden på stadsbiblioteket drog jag hem igen och satte upp några affischer runt campus. En sak har jag lärt mig under den här processen och det är att det inte går av sig själv och att det kräver enormt mycket av mig själv som: planering och få ett nätverk.

Nej nu ska jag skriva lite och sedan ska jag läsa.


Ha det!


Hampus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0