Vila I Frid Moa!

Just du känner jag mig tom. Inga ord att finna. Men ska försöka.
Det var en mycket fin begravning. massor av blommor, fin musik och fantastiska bilder som rullade fram på en projekter. Du gav mig styrka Moa. Du gav mig ett annat perspektiv på livet. Du gav mig livet tillbaka. Jag insåg helt plötsligt att det liv jag levde i var inte det liv jag ville leva i. Jag ville att mitt liv skulle få en mening. Det jag älskar så mycket ska andra få del av. Moa, jag kan nog aldrig gottgöra dig, men jag kan försöka så gott jag kan. Moa jag saknar redan ditt leende.

Jenny, Johan och Oliver - till er vill jag bara beklaga, men också säga att er dotter har berikat många människor, gett dem hopp och en förstelse för vad livet går ut på. Fredrik, alltså prästen, sa något som ni hade pratat om, ni hade sagt att ni kände tacksamhet för att Moa hade funnits. Det tycker jag var mycket fint sagt.
Moa kommer alltid vara inom er, hon kommer vara en del av er. Ta med hennes styrka, trygghet, kärlek, och hennes underbara leende till en ljusare framtid som kommer den dagen då ni känner att ni är redo.

Vila i Frid Moa!

"Du är en del av mitt hjärta"

Hampus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0