Ett hjärteskärrande farväl

Ett hjärteskärrande farväl

 

Du var alltid där

 

Inget kommer vara som förut

 

Men jag är fortfarande kär

 

Jag vill att du ska komma tillbaka

 

Till mig

 

Du kommer alltid stå mig kär

 

Jag måste släppa taget om dig

 

Samtidigt vill jag inte tänka på att du har gått bort från mig

 

Det är ren och skär kärlek som jag älskade dig

 

Nu förstår jag att du kände likadant för mig

 

Tyvärr fick vi en kort tid tillsammans

 

Men jag kommer aldrig att glömma

 

Glömma hur ont det gjorde när du försvann

 

Mitt hjärta kommer alltid slå för dig

 

Min själ har redan börjat försvinna från jordelivet

 

Nu är jag snart hos dig

 

Jag börjar redan känna din närvaro

 

Förlåt mig!

 

Hampus Eriksson den 12 september 2010 21.27

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0