Oskuld

Det här är det 100 inlägget. Det finns ett annat budskap i dikten. kan ni hita det? I så fall kan ni kommentera :)



Oskuld


Jag är en helt vanlig pojke

 

 

Nästan i alla fall

 

Jag är oskuld

 

Jag har alltså inte haft sex

 

Men hur ska man veta när tiden är rätt?

 

Jag är en helt vanlig pojke

 

En förvirrad pojke

 

Hur gör man?

 

Hur får man en tjej intresserad?

 

Om man är blyg och inte vågar att ta första steget?

 

Munnen blir helt bedövad

 

Jag vågar inte bli nobbad

 

Det är som en klump i magen

 

Jag är en vilsen pojke


Hampus Eriksson ©

Kommentarer
Postat av: malin

jag är en förvirrad och bedövad nobbad pojke? :P

2010-09-27 @ 14:11:18
URL: http://malinfrodin.blogg.se/
Postat av: Hampus Eriksson

Hehe :D

2010-09-27 @ 17:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0