Dagarna går snabbt

Dagarna går väldigt snabbt! Jag är på jobbet och sedan kommer jag hem. Det är på jobbet jag utvecklas. Hemma fortsätter jag som vanligt. Det är både skönt. Men jag vill se mer. Jag har knappt sett byn i dess prakt. Jag är både van att vara själv och jag trivs med det, ibland hade sällskap, i min egen ålder, vid sin sida. Så därför ska jag ut och ta en öl på fredag eller lördag. Blir det bra väder ska jag ut och gå lite också. Annars blir det att fortsätta läsa böcker. Har tagit mig i kragen och tagit hem en norsk bok. Inte den roligaste. Handlar om en pojke som bli misshandlad till döds av sin mamma och styvfar.
Har även öppnat ett nytt dokument för upplägg till, Volym 3, av Bill Sanch. Känns både skönt och lite scarry att göra det. Bill sanch har funnits i mitt liv sen 2007 och kommer att leva vidare. Känns faktiskt bra att äntligen få komma ut med andra volymen i november så att ni kan läsa fortsättningen. Jag lovar överraskningar, hemligheter som avslöjas och massor av annat.
Nu ska jag påbörja tredje Harry Potter boken på engelska. Jag älskar de här böckerna så mycket att jag aldrig blir trött på dem. Kommer alltid tillbaka till antingen filmerna eller böckerna varje år.
Det är verkligen ett fenomen. JK Rowling har lyckats på alla plan man kan tänka sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0