Hitta tillbaka

Hitta tillbaka

 

Vilken väg?

 

Vilket håll?

 

Vänster eller höger?

 

Ska jag gå rakt fram

 

Jag är vilse

 

Jag försöker hitta tillbaka

 

Jag försöker hitta mig själv

 

Nerven

 

Det roliga

 

Det spännande livet

 

Tillbaka till det gamla

 

Men jag tar alltid fel

 

Vägen jag går på är oändlig

 

Jag kan leta efter rätt väg medans livet bara försvinner

 

Eller så lever jag i nuet

 

Det liv som jag har framför mig

 

Försöker inte hitta något spännande

 

Roligt

 

Eller den där nerven

 

För om jag har hittat rätt håll

 

Och väg

 

Så vet jag att nerven

 

Det roliga och det spännande kommer av sig själv

 

För livet väntar inte

 

Livet hittar aldrig tillbaka

 

Eftersom vi går olika vägar hela tiden

 

 

Hampus Eriksson den 20 december 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0