Cirkeln





En ny Harry Potter?.................. Nej, men det här är bra. Jag försöker inte att jämföra böcker med varandra och framför allt inte Harry Potter eftersom det kommer alltid vara min favorit serie. Det var också den som fick mig att börja skriva. Cirkeln är något helt annat. En väldigt genomarbetad bok om några ungdomar som måste rädda världen. Har vi inte hört det förut? Jo, massor. Men det skiljer sig lite från andra böcker. Med intressanta karaktärer lyckas duon att skapa spänning fast boken stundtals är lite seg, men jag förstår varför. Det tar lång tid att introducera så många karaktärer och ändå ha en story. Boken får fyra av fem och jag väntar med glädje efter nästa bok i serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0