Är jag ond?

Jag tror på att det finns en mening med våra liv. Jag försöker inte vara religiös, något jag inte är. Jag kan sträcka mig så långt att jag tror på att livet inte är slut efter det här. Vad det är vet jag inte såklart. Lite av det här tar jag upp i Volym 2 om Bill Sanch. Bill Sanch får verkligen visa prov. Men han kämpar samtidigt som alla gör mot sina egna mörka tankar. Vem är jag? Vad gör jag här egentligen? Och är jag ond? Den sista är återkommer under hela serien. Hur vet vi att det vi gör i livet inte gör någon annan illa? Det vet vi såklart inte. Bill å andra sidan börjar misstänka att något är i görningen och att allt som händer är inte en slump. Vi blir alla kontrollerade, antingen av samhället, medier och sociala medier tex. Jag längtar verkligen tills ni kan läsa andra volymen. Jag är väldigt nöjd med den. Det svåra är nu att knyta samman allt till en sista del. Jag har sagt att det inte ska bli mer än tre volymer, men det säger bara att berättelsen om Bill Sanch är över och inte att det finns andra att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0