Hej alla bokslukare

Då var Eurovision Song Contest slut, skönt, eller lite ledsamt? Nja, jag tycker nog att detta år av melodier var av den bättre klassen jämfört med andra år. Vårt grannland vann, grattis Norge!! Nu till något helt annat. Min blogg börjar få lite besökare och detta ska jag belöna med fler inlägg, så ofta jag kan då gevitviss. Jag vill bara säga att min första bok är på gång, ni får vänta några veckor, kanske någon månad till innan den kommer ut och det är då på internet. Jag har valt att publicera miljövänligt, men också smart, en aning dyrare, fast i slutändan det bästa alternativet. Min första bok "Bill Sanch och Odjuret", är på rättning hos flera lektörer. Klar i nästa vecka och sedan får man räkna med några dagars genomarbete. Ni kommer få all information som behövs. Ni kan redan gå in och se andra författare på Vulkan.se där jag kommer publicera min bok. Kostar inget att bli medlem. Blir lite dyrare böcker men i gengälld en bättre miljö. Snarast kommer även min sista uppgift i Kreativt skrivande att läggas upp. En litet utkast till min näst, nästkommande bok "Flickan i gropen", en deckare/kriminalroman i mitt egna stuck.
Må väl alla där ute!!
Och tack för allt stöd jag får här på bloggen och utanför det här lilla forumet!!!



Hampus Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0