Du är mitt allt

Du är mitt allt

 

Jag ser dig varje dag

 

Stå där med ditt underbara leende

 

Och le

 

Du är mitt allt, Du är mitt allt

 

Jag kan inte släppa dig

 

I mina tankar

 

I min innersta källa

 

Din själ penetrerar min kropp med en värme

 

Allt, du är, var, kommer bli, finns inom mig

 

Bara mig

 

Ingen annan kan förstå

 

När du pratar med mig

 

Ingen skulle tro

 

Men jag vet att du finns någonstans

 

I mitt hjärta kommer du alltid att finnas

 

Du är mitt allt, Du var mitt allt

 

Jag har inte så mycket att säga längre. Jag utrycker mig istället i ord.

©

 

 

 


Kommentarer
Postat av: princess stranges

:)

2010-10-27 @ 17:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0