En gigantisk tomhet


En gigantisk tomhet

 

Vi tänker på dig.

 

Du finns bland oss.

 

Ibland tro jag att du sitter bredvid

 

Mig och tittar på mig med dina gröna ögon.

 

Men när jag vaknar upp så är det en dröm.

 

Det var en vacker dröm

 

Du stod där

 

På randens kant

 

Och såg på mig

 

Du kändes verklig

 

När jag vaknade såg jag dig stå en bit bort

 

 

Verklig

 

Det var inte du

 

Det fanns ingen där

 

Jag håller på att bli galen

 

Hon finns inte mer

 

Bara i drömmarna

 

Vi känner en gigantisk tomhet

 

Ingen bredvid sig när man ska sova

 

Ingen trygghet

 

Fast det skulle vara jag som stod för tryggheten

 

Du lugnade mig när jag var ledsen

 

”Det är ingen fara mamma. Jag kommer vara med dig hela tiden.”

 

Men vi måste leva

 

Vi måste fortsätta att leva för vår son

 

Vår ängel

 

Men Moa kommer alltid vara med oss

 

"Vi ska leva för vår dotter Moa och vår son Oliver!"

 

Hampus Eriksson

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fint du skriver



Kram Jenny

2010-11-06 @ 07:37:28
URL: http://moahenriksson.blogg.se/
Postat av: Hampus

Tack Jenny!



Kram

2010-11-06 @ 12:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0