Min inspiration


Min inspiration

 

Jag kommer aldrig glömma ditt leende

 

Aldrig glömma när du kom ner med din kompis Julia

 

I din rullstol

 

Du skulle vara med och spela bangolf

 

Vi skulle ha klubbtävling

 

Du vann en massa klubbor

 

Du log

 

Du fick vara ett barn

 

Just det ögonblicket kommer jag aldrig glömma

 

Men du var så liten redan då

 

Men du kämpade ändå

 

Din styrka var så enorm

 

 

 

Jag vill inte inse att du inte finns mer

 

Men nu har du fått frid från all smärta

 

Nu kan du springa som alla barn

 

I gränslandet

 

 

 

Min inspiration till livet har somnat in

 

Men jag ska som alla runt omkring dig

 

Leva för just dig

 

 

Hampus Eriksson den 28 oktober 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0